Friday, March 18, 2011

sePI ... KU melnda DIRI

Hari nie... aku buntu.. aku mudi.. kadang2 AKU rasa.. dunia nie kejam sangt.. nape tidak membenarkan aku merasa kebahagiaan.. yng indah .. kenapa ?? sedangkn aku jgk ader ar.. manusia yang amat memerlukan kasih sayg...

hari nieee... terasa ingin meluahkan semua yang terbuku dihati ku... aku mencintai dia??? siapa ??? aku rasa aq sahaja yang tahu .. some times aq rasa.. hidup ku sorang walau pun aku ada .. family .. n bf .. huurrmmm apa maksud tu ???? aku pun tak tahu  adoooaii  ini kah dinamakan duniaa... yang penuh ngan .. cabaran ....
 seperti biasa ( bak kata ipin) aku banggun pagi... and aku kerja... custmer in tak ingt dunia... yelah sejak breakfirst percuma niee.. custemer in je  adoooaii  mengalahkn apa tah .. huhuhu pening kepala ku adooaii.. something nak je aq cakp... oit gie makan kat umah bini tak masak ke??? hahahah adooaiii ... SAMPai tak cukp tngn .. di buat yea.. kan best tangn aku ader 6 HAHAHAH ... macm nea  pulak mukA akU NANti hahaha

               pagi pun dah macm apa tah apa kan pula ... tengh hari.... kecian pula si sia tu hahahah sampai menagis... dia katsitu ..lawak btl ... mungkin dia mnje... kot sebb tu ...dia jadi mcm tu ... kena marah ngan custmer . je ...  btl ar kata perpatah melayu yang mengatakan rambut sama hitam tapi hati lain2 ...
dan aq... princess sepertii biasa.. hayer blh senyum ... n senyum ..tiba ar muncul seorang adik yang amat chumeell.. dia datng kepada... ku and.. meminta ku mainan .. kebetulan pula ada custemer di kaunter seblh membeli set happy meall... lalu custemer tu pun .. memberikan main kepada bdk chumeel tu.... dan aku memulangkan kembali duit dia .. tidak sampai beberapa minit ... bdk itu kembali kepada ku dan memnta ku set happy meal chiken buger dan 2 Large fries.. dan satu Medium milo..dan setelah menjumlah kan... aku pun menyediakan makan  yg telah dipesan...  sambil melihat telatah adik yang chuummeell tu terlintas di hati ku .. mana mak dia... ????? sampai hati nak dia.. tak sayg anak dia ke ??? kebetulan ... milo habis.... aq pun membawa makan itu dan ditemani adik chummeell tu menuju ke arah mak nye... niat dihati ku ...  nak bagi tahu  mak dia.. yang ... milo kena tunggu jap... nnti aq hantarkan ... tapi malng ye...  langkh ku terhnti ... air  mata ku mmbasahi pipi ku... melihat  seorang kanak2 MENJAGA IBU YE A yang BUTA...
 TERSEBTUH HATII KU .... lalu.. aku bereda dari tempat itu dah menitiskan air mta .... bgi ku ... adik itu aderr r insan yang mulia... aku doakan agr dia dan keluarga nyer dimasuk kan ke syurga ... amin___-
                          


                                                         - END-

_________ pRiNcEss AtiEN _____

No comments:

Post a Comment