Monday, November 22, 2010

aPA-aPa PuN kehIDUPAN PERlU DiTeRUSKAN


haRI NIE
22 harI Bulan masa MAKiN LAMA makIN   umur  aku meningkat  ,,, tak BLH nak  undur,, dah
 makiN lama makIn TUA AR AKu ...
 KEHIDPAN AKU .. nie
  tak der ar seperti mana ...
 biasa JE... PERGI KERJA... balIk KERJa tB n TEADy.. AND MY HUBBY MP4
 DIA ar pnemaN AkU ... siang dan malam ku...

famly aku umm.. alhamdullah .. next year ABg AKu TuNANg .. ALHMduLlaH ...Akhirnya dapat jugak dia jumpa jodoh dia......kAK AKu  SI kak DIK pUlak .. stIll ngan KEHIDUPAN dia... ENtah ar,,, aku pun tak faham ngan dia.. hope dorang semua .. bahgiaaaa..
kak ina pulak .. sebuk ar ngan mcd...

DAN akU ????
akU PuLAK  ... TAH .. AR ... kadng2... aKU SENDIRI pUN mencari2 diri akU sendiri...
apa PuN akU kena.... TERUSKAN kehIDUpan .. ..
ALONE???

 tercarik2 mana araH TuJu ... KU .. nexT year aku KENA usahA
 SENDiri .... AKu NAK BELI KERETA ... so SEnang AR siKit .. AKu TAK naK susaH KAN SAPER2 DAh....... nak kumpul duit pun bukan senang kan sampai kena ikat peruttt..

 ya allah...
YA ALLah ...
permudahkan ar segala urusan ku ... kuat kan ar  hati ku  untuk menerima ..segala ,... dugaan mu ... ya... allah ..aku memohon dari mu ya allah ..... ko  berikan ar segala kebhagian kepada mereka ... ya ... allah .. ku kuatkan sahabat ku nur shiela shammi dari segala... dugaan mu...

 dan kau
 berikan ar semngat mu yaa allah kepada abg am .. agar dia kuat.. untuk meneruskn kehipan ..
 aku bhgia ya.. allah aku teamat bhgia sekiranye melihat orang yang aku sayng n cinta bhgia,,
 pada muuu .... yaa.. allah aku susun ya.. allah .. hnyer ko ya,,, allah

- amin -



1 comment:

  1. sbr yea Atien..... Atien kene berbanyak2 berdoa kpd Allah..... semoga Atien mendapat kebahagiaan di dunia dan akhirat..... Atien jaga diri baik2... jgn tinggal solat..... jaga kecihatan Atien yea... jgnlah kerja smpi x ingat nk makan plak..... nanti cakit lorh....hm..okay Atien.. ~be a good girl~

    ReplyDelete