Friday, January 21, 2011

KeHIDUpan BARU ku

ASsALAmualaikum ...

tahUn 2011  betul2 memberi dugaan kepada ku yang teramat sangt2,,, umm tak sangka .. mcm aku kehilngan ,,, tapi itu ar aku ... dah aku terpaksa menghadapi nyeee,,,,

kehidupan ku yang penuh dengan sedih duka dan pilu ...hanyerrr arrr aku.. dah tak ader saperr. pun  tahu... aku bukan ar .. seorang yang suka ... buat masalh.... tapi ... orang di sekeliling aku yang membuat kan aku melakukan.. bergitu.

apa salh seorang adik .. sekiranye... dia dilayan seperti orang asing dalm keluarga...aku tak aderr saper selain ipin n shiela ... mereka yang selalu aderr di samping aku .. malh terima aku seadanye ... andai kata aku yang melakukan kesalh aku di teguh .,,,, oleh mereka... sedangkn gigi lagi tergigit apa tah lagik manusia,, yang sering bertengkar antra satu sama lain...

  SIAPA KAH IPIN?????
iNSAn YANG teramat muliaa... n teramat baik ....saat dan tika.. aku bersedih dan bertngkar ... dia adeee saje ngan aku...,,

pada mula nyee aku hanyerrr sayng pada seorang lelaki sahaja walau pun  aku mencintai yeaaa sepenuh  hati tap dia telah melukakn hati aku sedalm yea.... hingga ar aku berjumpa ipin

 aku berkerja di bawah dia ,,,
pada mula nyeee,, aku tak aderr.. perasaan terhadap mana2 laki ....setelah apa yang aku alami ... aku GiVe uP UNTUK berciNta
tapi  dia... terlalu ambik berat akan diri ku ... nie... menjga ku .. menceria kan ku ,, memberi ku semngt untuk meneruskan sisa2 kEHidupan yang perlu aku teruskan ,,,

 dan kini berliau berada disampng ku ... .. memberi ku semngt.. walaupun pelbagai dugaan yang melanda aku...


YA..ALLAH
SEKIRANYA INI UJIAN MU,,, KU TERIMA YA ALLAH
... ku teRima ,, SEADANye ...
Ku TERima ,,,, KERnA akU HAMba Mu.. DAN kau TUHAn KU

No comments:

Post a Comment